Брендбук Ірпеня – це стиль європейського міста, − Максим Плешко

Вчора, 29 травня на сесії Ірпінської міської ради було затверджено брендбук з описом правил використання, розміщення, технічних та інших параметрів бренду міста Ірпеня.

У брендбуці наведений оновлений логотип Ірпеня, в основі якого – древній український символ ромб та композиції з ним. Представлені офіційно закріплені за брендом міста шрифти, кольори, пропорції, а також приклади використання іміджевих елементів міста на промопродукції – футболках, блокнотах, банерах, вказівниках тощо. Він допоможе рекламним агентствам, громадським організаціям та підприємствам популяризувати Ірпінь як в Україні, так і за її межами.

«Я пишаюся цим брендом міста, його розробив відомий в Україні топовий дизайнер Андрій Гаєв, − зазначив ірпінський депутат Максим Плешко. – Ірпінь росте, розвивається і стає європейським містом.»

Новини компаній
13:27, 26 серпня