Сьогодні в Ірпені презентували новий брендбук міста

Сьогодні у приміщенні Ірпінської міської ради відбулася презентація нещодавно розробленого брендбуку Ірпеня. У заході взяли участь представники влади, громадськості та бізнесових структур.

Новий логотип та брендбук міста Ірпеня створив відомий дизайнер Андрій Гаєв разом з командою громадської спілки “Ірпінська агенція розвитку”. Наразі він презентував нову бренд-платформу міста.

Максим Плешко, який був модератором, зокрема зазначив: "Що таке бренд? Бренд - це, в першу чергу, емоція. Які ми емоції відчуваємо, коли згадуємо бренди "мерседес", Redbull, коли згадуємо Львів, париж або Одесу? Тобто - це спогади і емоції людини про те чи інше місце або об'єкт. Бренд - економіна, фінансова категорія, яка додає вартості об'єкту, місту чи товару. Бренд Coca Cola коштує більше ніж всі заводи разом взяті. В цьому цінність і вартість бренду. Ми переконані, що бренд Ірпеня буде популярним, успішним і півзнаваним, тому що він має унікальну структуру, яка придатна до зміни під будь-яку ідею, стратегію і середовище".

Читайте також: Брендбук - це стиль європейського міста

Новини компаній
13:27, 26 серпня