Укрзалізниця відновила повернення квитків через інтернет

З 15 січня, "Укрзалізниця" знову запустила сервіс по поверненню квитків в онлайн-режимі. Про це повідомила прес-служба підприємства.

Читайте також: Нові правила перевезення ручної поклажі: беріть менше або платіть

У зв'язку з тим, що піковий період перевезень пройшов, через місяць послуга знову стала доступна для всіх на сайті і в мобільному додатку.

Послугу призупиняли щоб уникнути спекуляцій із залізничними квитками. Зазвичай велика частина проїзних в святковий період викуповувалася через інтернет в перші хвилини після відкриття продажу. Перед відправкою самого поїзда їх повертали, через що вагони були напівпорожніми.

Як повернути квитки онлайн

Залізничні квитки, куплені онлайн, можна повернути тільки на сайті через кабінет користувача або ж в офіційному мобільному додатку від "Укрзалізниці".

Для цього треба зайти в свій профіль, знайти вкладку "Актуальні квитки". Вибравши потрібний квиток, натисніть на опцію "повернути", потім підтверджуєте свій вибір. Після цього відкриється вікно з документом, що підтверджує повернення. Він же є і розрахунковим документом при поверненні.

У стислі терміни гроші повинні повернутися на карту клієнта.