Київ провалив проект створення Асоціації-агломерації і тепер намагається хоч якось тримати на плаву ідею поглинання передмість. Саме так можна трактувати заяву першого заступника голови КМДА щодо можливості будівництва метро в Ірпінь та Вишневе.
Зокрема, про те, що на Київщині планують будувати метро в передмістя, а саме до Вишневого та Ірпеня Микола Поворозник повідомив в інтерв’ю нашому сайту-партнеру “44.ua”.
Він зазначив, що щодня в’їжджають і виїжджають з Києва майже 2 млн осіб. Це створює навантаження на інфраструктуру міста, з якою Київ не може впоратися самостійно.
Поворозник зауважив, що інвестори будуть зацікавлені в будівництві станцій метро в бік того ж Вишневого за умови договору про асоціацію. Створення агломерації дає інвесторам можливість будувати хоч станції метро, хоч продовжувати лінію швидкісного трамвая або навіть електричку в передмістя, каже київський чиновник.
"Київ рік тому розпочав кампанію зі створення Агломерації. Ірпінь та ряд інших успішних міст рішеннями сесій відмовили Києву, оскільки вбачають в цьому, в першу чергу, поглинення нас. Ми кажемо просто: приєднуються до кращого. Але сьогодні, коли ірпінчани їдуть у Київ, вони бачать гірші дороги там, гірші під'їзди, сміття, мафи хаотичні. Цього в Ірпені немає. Ми кажемо, буде у вас краще, тоді поговоримо про об'єднання. А поки в плані благоустрою Київ відстає від Ірпеня", - пояснив нам політико-адміністративну ситуацію депутат міської ради, голова фракції "Нові обличчя" Максим Плешко.
Транспортна проблема є, нам би до Ірпеня не тільки метро. "Ми сьогодні предметно розглядаємо проект велодоріжки вздовж Нової траси. Ми бачимо створення окремої смуги для пасажирського транспорту в бік Києва. Це реальні проекти. Метро в Ірпінь - це класна ідея. Але треба розуміти, що поки це футуризм", - сказав Максим Плешко.