14 березня 2019 року КП "Контроль благоустрою" на сесії ІМР відзвітувало про результати діяльності за 2018 рік.
КП «Контроль благоустрою» звітує за 2018 рік
В цифрах
У 2018 році працівниками КП «Контроль благоустрою» надано приписів щодо усунення порушень “Правил благоустрою м. Ірпінь” 881 шт.
Складено протоколів про адміністративні правопорушення згідно ст. 152 АКУ 176 шт.
Сплачено до бюджету штрафів згідно складених протоколів 129 120 грн.
Проведено спільні рейди з поліцією, КП “Муніципальна варта”, КП “УЖКГ “ІРПІНЬ”” - 16.
Опрацьовано звернень громадян – 99.
Опрацьовано звернень юридичних осіб – 696.
Відповіді на листи - 795.
Контроль законності розміщення конструкцій зовнішньої реклами, тимчасових споруд
Тимчасові споруди (у зв'язку з реконструкцією та закінченням строку дії договору) - 5 шт.
Конструкції зовнішньої реклами - 44 шт.
Таблички на опорах - 950 шт.
Демонтовано оголошень на опорах - 3100 шт.
Проведення толок, суботників
Здійснення системного контролю за дотриманням чистоти та порядку на закріплених до підприємств, установ, організацій територіях.
Організовано прибирань - 16 шт.
Накрито люків - 36 шт.
Результати фінансово-господарської діяльності
Підприємство не є дотаційним з бюджету, знаходиться на самозабезпеченні шляхом укладання договорів згідно делегованих повноважень Ірпінською міською радою.
Чистий прибуток підприємства за результатами 2018 року склав 115 946 грн, заплановані доходи підприємства виконано на 169,9%, або 2 785 000 грн.
Витрати підприємства склали 2 669 100 грн, з них:
- сплачено податки і збори - 1 404 500 грн (в місцевий бюджет - 541 500 грн, в державний бюджет - 863 000 грн);
- оплата праці працівників - 1 213 700 грн;
- інші витрати - амортизація, електроенергія, послуги по вивезенню сміття, паливо для автомобілів тощо.
Наші досягнення
Відкриття торгової площі вул. Антонова (червень 2018), що дало змогу ліквідувати стихійну торгівлю навколо підземного переходу. Проводиться системний контроль наявності ветеринарних документів на продаж продукції.
Відкриття офісу I-SMART, в якому на сьогоднішній день успішно проводяться навчання та тренінги для підприємців
Ремонт приміщення КП.
Створення відділу «ІРПІНЬПАРКСЕРВІС».
Розширення штату працівників.
Проведено екологічну акцію з розміщенням соціальної реклами «Чисте повітря – здорові легені».
.Збільшено автомобільний парк на 1 автомобіль за кошти міського бюджету.
Підприємством було ініційовано та налагоджено співпрацю з ПАТ «Укрзалізниця» щодо розробки проекту реконструкції підземного переходу.
Розроблено каталог типових рекламних конструкцій в м. Ірпінь.
Плани підприємства на 2019 рік
Основним напрямом діяльності підприємства є контроль дотримання Правил благоустрою на території комунальної власності в м. Ірпінь. Тому в 2019 р. в планах продовжити роботу з підприємцями, ОСББ щодо наведення чистоти та порядку на прилеглих територіях, складання протоколів за порушення, надання приписів. Особлива увага на підтримання чистоти прилеглих територій представниками приватного сектору, проведення толок з прибирання, популяризація заборони паління листя у весняний та осінній періоди.
Особливу увагу в цьому році буде приділено новоствореному відділу «Служба захисту та лікування тварин». На сьогоднішній день вже укомплектовано штат відділу працівниками, ведеться системна робота по стерилізації безпритульних собак та котів. Також продовжено роботу по оформленню земельної ділянки, де планується встановити вольєри для перетримки тварин. Крім того, продовжуємо співпрацю з поліцією щодо складання протоколів за порушення Правил паркування в місті.
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі всіх новин в Ірпені та Ірпінському регіоні!