Ірпіньводоканал закликає вчасно сплачувати комунальні послуги.
«Споживачі, які не сплачували за спожиті послуги понад три місяці, автоматично потрапляють до переліку боржників, з якими підприємство працюватиме у судовому порядку (а стягнення боргів у судовому порядку додає на боржника додаткових грошових навантажень у вигляді судових зборів)», - повідомляє Ірпіньводоканал на свої сторінці у Facebook.
Читайте також: Ірпіньводоканал оприлюднив тарифи за полив для приватного сектора
Комунальне підприємство зауважує, що в разі неможливості погашення заборгованості в повному обсязі – можна укласти договір реструктуризації. А якщо оплата за комунальні послуги перебільшує 15% частку від сукупного доходу сім’ї – можна отримати субсидію.
Відновлення послуги відбудеться тільки після оплати боргу та робіт з підключення, згідно технології, вартість якої:
• у комунальному секторі, водопостачання – 300,00 грн, водовідведення – 700,00 грн.
• у приватному секторі, водопостачання – 300,00 грн, водовідведення – 250,00 грн (за можливі додаткові роботи (сварка і т.д.) оплата додаткова).
Читайте також: Рятувальники Київщини провели рейд водоймами
У разі відключення абонента від водопровідних та каналізаційних мереж за абонентську заборгованість для підключення необхідно особисто прийти до Абонентського відділу «Ірпіньводоканал» за адресою: м. Ірпінь, вул. Соборна 1-А, та виконати звірку розрахунків, отримати рахунок на оплату за роботи по відключенню-підключенню.
Для цього необхідні документи (оригінали та копії):
1. Заява від абонента на підключення – відключення.
2. Квитанції про сплату заборгованості та за роботи по відключенню-підключенню.
3. Довідка про виконання технічних умов для підключення об’єкта до міських мереж водопроводу та каналізації.
Телефони абонентського відділу: (04597) 62-833, (067) 219-84-80.
Читайте також: День без поліетилену: чи готові ірпінчани?