Як в Ірпені отримати грошову допомогу особам з інвалідністю

Наказом Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації затверджено «Порядок надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім»ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей дітей з інвалідністю, особам з інвалідністю, які опинились у складних життєвих обставинах, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, в тому числі дітям з вадами зору та слуху, за рахунок коштів обласного бюджету».

Відповідно до даного порядку передбачено надання щорічної разової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету особам з інвалідністю, які зареєстровані в Київській області.

Для отримання адресної грошової допомоги особи з інвалідністю повинні звернутися з заявою до управління соціального захисту та надати необхідні документи:

1. Для сімей, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю та для осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах:

  • копія паспорта (для дітей з інвалідністю - свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);
  • копія пенсійного посвідчення;
  • копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • копія довідки МСЕК (для дітей – медичний висновок);
  • реквізити рахунку;
  • довідку про склад сім'ї (форма 204).

2. Для одиноких осіб з інвалідністю:

  • копія паспорта (для дітей з інвалідністю - свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);
  • копія пенсійного посвідчення;
  • копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • копія довідки МСЕК (для дітей – медичний висновок);
  • реквізити рахунку;
  • довідку про склад сім'ї (форма 204);
  • довідка з територіального центру соціального обслуговування про те, що особа одинока та перебуває на обліку в територіальному центрі, дітей працездатного віку не має;
  • у разі, якщо особа не перебуває у територіального центру соціального обслуговування про те, що особа є дійсно одинокою та дітей працездатного віку не має.

3. Для осіб з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп:

  • копія паспорта;
  • копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги;
  • копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • копія довідки МСЕК з відміткою «по зору» або «по слуху»;
  • реквізити рахунку;
  • довідку про склад сім'ї (форма 204).

4. Для дітей з вадами зору або слуху:

  • копія свідоцтва про народження дитини, після 14 років – копія ID картки;
  • копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
  • довідку про склад сім'ї (форма 204);
  • копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • реквізити рахунку законного представника.

Заяву та документиподавати (надіслати поштою) до управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради за адресоюм. Ірпінь, вул. Д. Попова, 26-б, каб. 1, тел.: (04597) 62-357, (095) 622-82-12.

Підписуйтесь на нас у ФейсбукІнстаграм, Телеграм та YouTube, щоб не пропустити цікавих та актуальних новин Ірпеня та регіону!

Читайте також: 52 мешканці Ірпінського регіону отримають матеріальну допомогу