Наказом Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації затверджено «Порядок надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім»ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей дітей з інвалідністю, особам з інвалідністю, які опинились у складних життєвих обставинах, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, в тому числі дітям з вадами зору та слуху, за рахунок коштів обласного бюджету».
Як в Ірпені отримати грошову допомогу особам з інвалідністю
Відповідно до даного порядку передбачено надання щорічної разової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету особам з інвалідністю, які зареєстровані в Київській області.
Для отримання адресної грошової допомоги особи з інвалідністю повинні звернутися з заявою до управління соціального захисту та надати необхідні документи:
1. Для сімей, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю та для осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах:
- копія паспорта (для дітей з інвалідністю - свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);
- копія пенсійного посвідчення;
- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- копія довідки МСЕК (для дітей – медичний висновок);
- реквізити рахунку;
- довідку про склад сім'ї (форма 204).
2. Для одиноких осіб з інвалідністю:
- копія паспорта (для дітей з інвалідністю - свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);
- копія пенсійного посвідчення;
- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- копія довідки МСЕК (для дітей – медичний висновок);
- реквізити рахунку;
- довідку про склад сім'ї (форма 204);
- довідка з територіального центру соціального обслуговування про те, що особа одинока та перебуває на обліку в територіальному центрі, дітей працездатного віку не має;
- у разі, якщо особа не перебуває у територіального центру соціального обслуговування про те, що особа є дійсно одинокою та дітей працездатного віку не має.
3. Для осіб з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп:
- копія паспорта;
- копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги;
- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- копія довідки МСЕК з відміткою «по зору» або «по слуху»;
- реквізити рахунку;
- довідку про склад сім'ї (форма 204).
4. Для дітей з вадами зору або слуху:
- копія свідоцтва про народження дитини, після 14 років – копія ID картки;
- копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
- довідку про склад сім'ї (форма 204);
- копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- реквізити рахунку законного представника.
Заяву та документиподавати (надіслати поштою) до управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради за адресою: м. Ірпінь, вул. Д. Попова, 26-б, каб. 1, тел.: (04597) 62-357, (095) 622-82-12.
Підписуйтесь на нас у Фейсбук, Інстаграм, Телеграм та YouTube, щоб не пропустити цікавих та актуальних новин Ірпеня та регіону!
Читайте також: 52 мешканці Ірпінського регіону отримають матеріальну допомогу