«Ірпіньводоканал» продовжив карантин

«Ірпіньводоканал» подовжує карантин на підприємстві до 20 липня, прийом гроиадян не проводитиметься. Така інформація з'явилась на офіційні сторінці підприємства у фейсбук.

Попри це, обслуговування споживачів буде відбуватися дистанційно. «Ви завжди можете дистанційно (без особистого візиту) вирішити такі питання: отримати наявну інформацію щодо свого особистого рахунку; провести перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення; відкоригувати дані споживача (кількість осіб, що проживають, наявність бойлера та ін.); зробити заявку на опломбування/розпломбування лічильника; внести дані про повірку лічильника; передати показники квартирних приладів обліку», — йдеться у публікації.

Зв’язатися з абонентським відділом підприємства можна за номерами телефонів (04597)62-8-33, (067)219-84-80 (працює «Viber») та електронною поштою Irpenvodok.abonviddil@gmail.com.

Аварійні бригади продовжують працювати у звичному режимі.

Нагадаємо, що 6 липня на підприємстві виявили хворого на COVID-19, через що "Ірпіньводоканал" припинив прийом громадян.

Підписуйтесь на нас у ФейсбукІнстаграм, Телеграм та YouTube, щоб не пропустити цікавих та актуальних новин Ірпеня та регіону!

Читайте також: Під Києвом п'яний водій Mercedes влаштував ДТП: загинула багатодітна сім'я

Новини компаній
13:27, 26 серпня