Напередодні святкових вихідних, 5 березня, ірпінчанин Олександр прийшов в "Ірпіньводоканал", щоб передати показники лічильника та погасити заборгованість. Враженнями про те, як його прийняли в абонентському відділі, він поділився у Фейсбук.
"Хотілося б поділитися своїми враженнями про мої сьогоднішні пригоди у Ірпіньводоканалі". Прийшов до них вранці, щоб уточнити показники і погасити заборгованість. Як виявилося, п'ятниця у них - неприйомний день. І знаєте, що я почув у відповідь? - Ну прийшли вже, не виганяти ж вас. Не даремно ж ви до нас завітали. Проходьте, допоможемо. І це не зважаючи на те, що я відволік їх від підготовки до святкового корпоративу! За 5 хвилин все порахували, роздрукували, відповіли на мої питання. І взагалі, всі мої візити до водоканалу не тривали довше 10 хв. Навіть черги більше одної людини не бачив там! Дівчата, ви найкращі! Зі святом вас. А абонентський відділ Ірпіньводоканалу не має рівних серед комунальних служб. P.S.: Згадую газконтору, і аж мурашки по шкірі...", - написав Олександр.