Київщина ініціює створення бренду регіону: долучитися може кожен

Київська облдержадміністрація ініціює створення власного бренду айдентики та Київщині. Це дозволить сформувати позитивний імідж регіону для залучення туристів. 

Як розповідають у  КОДА, над створенням бренду вже почали працювати Агенція туристичних ініціатив і White Studio Design, проте долучитись до розробки проєкту може кожен охочий.

«У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту й області, які стрімко розвиваються і зацікавлені в розвитку туристичної індустрії та економічної сфери. Київщина прогресує. І ми не просто усвідомлюємо свої переваги, ми маємо на меті їх гідно презентувати. Саме тому в нас стартувала робота над створенням бренду. Це допоможе нам у якісній промоції нашого регіону в уже найближчій перспективі”, – зауважує очільник Київської ОДА Василь Володін.

Щоб долучитись до розробки бренду Київщини, потрібно надіслати свої пропозиції та мотиваційний лист на електронну адресу управління туризму облдержадміністрації tourism.gov.ua@gmail.com.

Підписуйтесь на нас у ФейсбукІнстаграм, Телеграм та YouTube, щоб не пропустити цікавих та актуальних новин Ірпеня та регіону!