Київська облдержадміністрація ініціює створення власного бренду айдентики та Київщині. Це дозволить сформувати позитивний імідж регіону для залучення туристів.
Як розповідають у КОДА, над створенням бренду вже почали працювати Агенція туристичних ініціатив і White Studio Design, проте долучитись до розробки проєкту може кожен охочий.
«У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту й області, які стрімко розвиваються і зацікавлені в розвитку туристичної індустрії та економічної сфери. Київщина прогресує. І ми не просто усвідомлюємо свої переваги, ми маємо на меті їх гідно презентувати. Саме тому в нас стартувала робота над створенням бренду. Це допоможе нам у якісній промоції нашого регіону в уже найближчій перспективі”, – зауважує очільник Київської ОДА Василь Володін.