Ірпінська студія флористики розмістила рекламний білборд зі слоганом «Який БУКЕТ, такий і МІНуЕТ». Що викликало бурхливу реакцію населення, причому не лише в нашому місті, а й у всеукраїнському просторі. На даний момент всі центральні ЗМІ опублікували новину про епатажну ірпінську рекламу.
Що буде з мінуетом в Ірпені?
На борді маленьким шрифтом із зірочкою вказують, що «мінует — французький парний танець», але є один нюанс. Насправді цей танок має назву «менует». Але слово таке дійсно є: Мінует - це різновид бузку. Але тоді взагалі виходить рекламний парадокс : "Який букет - такий і букет"
Тим часом, у Google-пошуку флористи ще вранці 14 січня мала оцінку 4, а станом на зараз — 3.
Депутат Ірпінської міської ради Артем Гурін написав депутатське звернення, щодо цієї реклами, за його словами "у відповідні органи".
Як ми дізналися відповідні органи в Україні можуть бути лише органом. Один, єдиний орган, який контролюює етичність зовнішньої реклами це відділ контролю за рекламою в Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Звісно є ще комітети та організації щодо гендерних прав у зовнішній рекламі, але вони не мають сильного впливу на бізнес.
Ні міськрада, ні Благоустрій міста не мають права зняти рекламу чи оштрафувати маркетологів! Подібні рішення видаються в Держпродспоживслужбі.
Як повідомили нас в Держпродспоживслужбі, після звернення відбувається експертна оцінка, яка триває до місяця часу, а вже потім видається рішення про подальшу доля цієї реклами. Серед рішень - штраф або нічого.
Що ви думаєте про всю цю ситуацію, які прогнози на майбутнє цього борду? Пишіть в коментарях