
14:39, 4 квітня 2018 р.
Надійне джерело
У березні "Вконтакте" вперше не потрапив у ТОП-10 найпопулярніших сайтів

Вперше за півроку відвідуваність "Вконтакте" зменшилась. У березні сайт опустився на одну позицію.
Такі дані дослідження оприлюднив Kantar TNS CMeter.
Закінчення святкового періоду (14 лютого, 8 березня) також знизило охоплення Rozetka.com.ua, а ось Aliexpress.com березень приніс зростання на майже 2%.
Тривала зима не давала спокою українцям, які стали частіше перевіряти погоду і підняли охоплення Sinoptik.ua і Gismeteo.ua на майже 3% і 4% відповідно.
Повний топ-25 виглядає наступним чином:

Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів
User-centric- панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
Вчора
Компанія «Casino.ua» приєдналося до ініціатив із розвитку відповідальної гри в Україні
Новини компаній
17:00
6 травня
У Києві підбили підсумки проєкту «Право на сім’ю» — Ірпінь серед активних громад-учасниць
Новини компаній
17:00
6 травня
18:30
5 травня
Діти та ІТ: як створити перший сайт і що таке Front-end розробка
Новини компаній
18:00
5 травня
ТОП новини
Оголошення
12:02, 26 квітня
16:59, 27 квітня
16:59, 27 квітня
12:48, Вчора
1
live comments feed...