• Головна
  • Куди скаржитися, якщо лікар припустився помилки під час вашого лікування
Ірпінчанам на замітку
16:22, 6 квітня 2019 р.
Надійне джерело

Куди скаржитися, якщо лікар припустився помилки під час вашого лікування

Ірпінчанам на замітку
Куди скаржитися, якщо лікар припустився помилки під час вашого лікування

Якщо ви опинилися в ситуації, коли вашому здоров’ю чи здоров’ю близької людини заподіяно шкоди, знайте, вже сьогодні є інструменти, якими кожен може скористатися для захисту своїх прав у системі охорони здоров’я.

Кожен пацієнт має право оскаржити неправомірне рішення й отримати компенсацію, якщо його здоров’ю заподіяно шкоди. Відповідачем завжди є роботодавець — заклад охорони здоров’я чи лікар-ФОП.

Подайте офіційну скаргу

Якщо вам виповнилося 18 років, то захищати свої права ви можете самостійно, за допомогою представника або колективної скарги. Найоптимальніший варіант - письмове звернення, після реєстрації якого заклад зобов'язаний дати вам відповідь.

Подати скаргу можна трьома способами:

  • особисто - тут вам потрібно попросити офіційно зареєструвати скаргу в закладі;
  • поштою - відправляйте рекомендованим листом або з повідомленням про вручення;
  • електронною поштою - в скарзі вкажіть електронну скриньку, на яку має надійти відповідь.

Що повинно бути зазначено в скарзі

  • ПІБ;
  • місце проживання;
  • суть питання та чітке формулювання вимоги або прохання;
  • підпис і дата.

Куди звертатися зі скаргою

Спочатку слід звернутися до головного лікаря з письмовою заявою чи скаргою. Попросіть його зареєструвати ваше звернення.

Якщо проблему не вирішено, то слід звернутися в департамент охорони здоров'я вашого міста чи області з тією ж письмовою скаргою, яку ви приносили до  головного лікаря. Попросіть дати вам вхідний номер, який дозволить відстежувати процес вирішення вашого питання.

У разі, якщо вам і в департаменті не змогли допомогти, слід звернутися на гарячу лінію місцевих органів влади або гарячу лінію уряду по телефону 1545.

Якщо після всіх звернень ваше питання не вирішили, ви можете подати в суд.

У яких випадках можна вимагати компенсацію

У МОЗ зазначають, що існує два види збитків - матеріальний і моральний.

Матеріальний збиток - це реальні витрати, які ви понесли через помилки медиків. У цей список входять витрати на ліки для лікування, протезування, діагностика, лікування та реабілітація, посилене харчування, сторонній дохід і т.д. Також до матеріального збитку відносять упущені можливості доходу. Наприклад, якщо через помилку лікарів ви перестали бути працездатним.

До моральному збитку відноситься шкода, який лікар міг нанести психіці пацієнта. У МОЗ зазначають, що стан "я розізлився" або "мені стало неприємно" не є приводом для компенсації.

Щоб довести, що вашому моральному здоров'ю було завдано шкоди, призначається спеціальна судово-психологічна експертиза.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Ірпінь #Ирпень #здоров`я #медицина #лікарі #МОЗ
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...