Новини компаній
12:12, 22 березня 2023 р.
Чи допоможе CRM система збільшити продаж?
Новини компаній
Збільшення кількості продажів – це не завжди результат роботи менеджерів. У сфері торгівлі вплив має автоматизація процесів, тобто оперативність та ефективність обробки замовлень. Незамінними помічниками стають CRM системи, що дозволяють проводити облік продажів для сайту і магазину. Автоматизація необхідна для зниження затримок роботи підприємства і поліпшення обслуговування клієнтів. Система може замінити людину і виконувати всі стандартні завдання. Це призведе до того, що ви опрацюєте більше заявок, не збільшуючи кількість персоналу.
Переваги CRM системи для інтернет-магазину
Вибираючи програму від компанії https://h-profit.com/ua/, ви зможете оцінити її переваги:
- Повноцінна база клієнтів. Заявки всі будуть розглянуті, і ви не втратите їх. Інформація про нових клієнтів зберігатиметься автоматично. При повторному зверненні програма зможе відкрити картку покупця і підказати, чим він цікавився;
- Сегментація клієнтів. Ви можете створювати індивідуальні пропозиції з огляду на потреби клієнта;
- Централізований прийом заявок. Якщо ваш магазин приймає замовлення через сайт, телефон та месенджер, то система дозволить обробити дані та уникнути помилок;
- Аналітика. Ви зможете відстежувати ефективність роботи сайту та співробітників та виправляти всі проблеми. Система дозволить подивитися, скільки нових клієнтів надійшло, а скільки відмовилося від співпраці;
- Планування та контроль роботи. Ви можете ставити цілі та розподіляти навантаження на персонал;
Які бізнес-процеси можуть бути автоматизовані?
Системи дозволяють оптимізувати різні функції:
- Облік залишків на складі. Контролювати залишок важливо для обслуговування клієнтів. Система вестиме статистику, і ви зможете вчасно поповнювати запас;
- Закупівлі. Спростити роботу з постачальниками можна, якщо використовувати систему. Вона дозволить перевірити їх, і зробити всі угоди безпечними та вигідними;
- Робота з клієнтами. Задоволений покупець принесе прибуток компанії. Система надасть можливість оперативного обслуговування;
Інтернет-магазин не зможе обійтися без CRM, яка виконує велику кількість завдань. Її використання максимально просте, і не завдає клопоту, але при цьому, помітити ефективність можна відразу після її впровадження. Обирайте автоматизацію та ваш бізнес не буде створювати проблем.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:50
11 листопада
13:00
11 листопада
12:34
11 листопада
21:25
9 листопада
18:28
9 листопада
Оголошення
16:24, Вчора
14:42, 5 листопада
34
10:15, 6 листопада
8
14:42, 5 листопада
147
live comments feed...