• Головна
  • Чи допоможе CRM система збільшити продаж?
Новини компаній
12:12, 22 березня 2023 р.

Чи допоможе CRM система збільшити продаж?

Новини компаній
Чи допоможе CRM система збільшити продаж?, фото-1

Збільшення кількості продажів – це не завжди результат роботи менеджерів. У сфері торгівлі вплив має автоматизація процесів, тобто оперативність та ефективність обробки замовлень. Незамінними помічниками стають CRM системи, що дозволяють проводити облік продажів для сайту і магазину. Автоматизація необхідна для зниження затримок роботи підприємства і поліпшення обслуговування клієнтів. Система може замінити людину і виконувати всі стандартні завдання. Це призведе до того, що ви опрацюєте більше заявок, не збільшуючи кількість персоналу.

Переваги CRM системи для інтернет-магазину

Вибираючи програму від компанії https://h-profit.com/ua/, ви зможете оцінити її переваги:

  • Повноцінна база клієнтів. Заявки всі будуть розглянуті, і ви не втратите їх. Інформація про нових клієнтів зберігатиметься автоматично. При повторному зверненні програма зможе відкрити картку покупця і підказати, чим він цікавився;
  • Сегментація клієнтів. Ви можете створювати індивідуальні пропозиції з огляду на потреби клієнта;
  • Централізований прийом заявок. Якщо ваш магазин приймає замовлення через сайт, телефон та месенджер, то система дозволить обробити дані та уникнути помилок;
  • Аналітика. Ви зможете відстежувати ефективність роботи сайту та співробітників та виправляти всі проблеми. Система дозволить подивитися, скільки нових клієнтів надійшло, а скільки відмовилося від співпраці;
  • Планування та контроль роботи. Ви можете ставити цілі та розподіляти навантаження на персонал;

Які бізнес-процеси можуть бути автоматизовані?

Системи дозволяють оптимізувати різні функції:

  • Облік залишків на складі. Контролювати залишок важливо для обслуговування клієнтів. Система вестиме статистику, і ви зможете вчасно поповнювати запас;
  • Закупівлі. Спростити роботу з постачальниками можна, якщо використовувати систему. Вона дозволить перевірити їх, і зробити всі угоди безпечними та вигідними;
  • Робота з клієнтами. Задоволений покупець принесе прибуток компанії. Система надасть можливість оперативного обслуговування;

Інтернет-магазин не зможе обійтися без CRM, яка виконує велику кількість завдань. Її використання максимально просте, і не завдає клопоту, але при цьому, помітити ефективність можна відразу після її впровадження. Обирайте автоматизацію та ваш бізнес не буде створювати проблем. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...