• Головна
  • Потримане авто: які недоліки фатальні, які ні
Новини компаній
13:12, 8 вересня 2023 р.

Потримане авто: які недоліки фатальні, які ні

Новини компаній

Кожен бажає придбати нову машину, але коли бюджет обмежений і їхати потрібно вже зараз, доводиться купувати авто у віці. І це не погане рішення – таким займаються навіть багаті нероби, що полюбляють відновлювати старі моделі власними руками. Причому за посиланням https://bex-space.com/ знайдеться багато чого корисного, щоб привести до ладу зовсім убиту машину.

Але що робити тим, у кого не вистачає грошей на тотальний ремонт? На які вади авто з пробігом можна закрити очі, а які є однозначною причиною для відмови від купівлі? Спробуємо розібратись з цим.

Потримане авто: які недоліки фатальні, які ні, фото-1

Електрика та електроніка

На сучасних авто ці системи являють собою справжнє мінне поле, куди безкінечно та безрезультатно можна вливати гроші. Машина з проблемною електричної частини, навіть при ідеальному кузові та салоні, не може бути предметом покупки. Більшість поламок приводить до відмови авто, а дещо і до пожежі.

Кузов

Корозія передньої крайки капота, крил, низів дверей і навіть кришки багажника не позначаються на експлуатаційних характеристиках машини. За посиланням https://bex-space.com/kuzovnye-zapchasti їх можна знайти. Локальні корозійні ушкодження, пов'язані з не дуже якісним відновленням після старих аварій, теж часто не є серйозним недоліком.

Неглибокі корозійні та механічні ушкодження стійок, лонжеронів, підсилювачів порогів, моторного щита, що не порушили шви та мають поверхневі прояви, також не страшні. А ось відсутність подушок, переднатягувачів, перешита панель приладів є свідченням серйозних ДТП, що могли стати причинами фатальних деформацій і є непрямою причиною для відмови від пропозиції;

Однозначно не варто купувати машину із серйозною корозією силових елементів або поверхневою корозією більшої частини кузова. Це або кандидат на звалище, або матеріал для експериментів умільців.

Салон

Ідеальний салон після детейлінгу очікувано говорить про те, що машина була улюбленою іграшкою, на яку не шкодували грошей, і екстер’єр скаже про це не менш промовисто. А затертий і вбитий салон роз'їзної машини цілком відповідатиме її зовнішньому вигляду. В більшості випадків вам доведеться побачити в міру брудний інтер'єр типової машини, з купою дрібних та не дуже дрібних несправностей.

Але це не біда. Наприклад, заглушки передньої панелі ви придбаєте за посиланням https://bex-space.com/ru/zaglushki-perednoji-paneli-salonu. Але коли проблема не косметична, то ремонт салону коштуватиме дорого. Навіть банальні збої системи центрального замку – вже привід для ретельної перевірки та серйозної знижки, а то й відмови від покупки. Ремонт систем салону Mercedes, BMW Audi коштуватиме занадто дорого, щоб купувати ці машини лише за їх авторитет.

Гальма, підвіска та кермо

Попри важливість цих систем, за великим рахунком, всі їх компоненти можна вважати витратними матеріалами. Бажано просто врахувати стан систем при купівлі та отримати знижку на доведення до середнього стану. Все одно згодом ви заміните ці елементи.

А ось електроніка гальмівної системи та пневматика можуть створювати дуже серйозні неприємності. Їх важко та дорого ремонтувати, тож це перше, що потрібно перевіряти.

Трансмісія

Сервіси по ремонту трансмісій та ринок запчастин для них розвинуті зараз добре. Залишається лише виявити поламку, та оцінити вартість ремонту: поритися на сайтах розбірок та авторинках. АКПП ламаються частіше, але лагодяться простіше та скоріше. А ось інші трансмісії потрібно перевіряти прискіпливіше, особливо на повнопривідних машинах, з їх безліччю карданів та двома мостами – ремонт може виявитися золотим.

Двигун

У більшості випадків несправність двигуна не означає необхідність його капітального ремонту або заміни. Скоріш за все, ви обійдетеся перевіркою та ремонтом тільки навісного обладнання та окремих вузлів. Прискіпливо потрібно ставитися до:

  • Двигунів дуже нових та дуже складних машин;
  • Системи безпосереднього впорскування;
  • Цільноалюмінієвих моторів з алюсиловими гільзами.

Ремонт таких двигунів буде складним та дорогим, інше частіше за все виправляється стандартними техніками ремонту.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...