• Головна
  • Максим Кріппа розповів про ключові переговори щодо майбутнього S.T.A.L.K.E.R. 2
09:00, Сьогодні

Максим Кріппа розповів про ключові переговори щодо майбутнього S.T.A.L.K.E.R. 2

Максим Кріппа розповів про ключові переговори щодо майбутнього S.T.A.L.K.E.R. 2, фото-1

Максим Кріппа / Фото: Forbes 

Реліз гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля 20 листопада став однією з найочікуваніших подій для геймерів у всьому світі. Продовження легендарної серії, на яке фанати чекали багато років, нарешті побачило світ. Як повідомляє News Journal, власник студії GSC Game World Максим Кріппа в інтерв’ю Forbes розповів про важливі переговори, що можуть визначити майбутнє проєкту.

Нові горизонти та стратегічні плани

Кріппа наголосив, що реліз гри став проривом для GSC Game World. Успіх проекту виходить далеко за межі фінансових показників – це стало важливим культурним явищем для України та всього ігрового світу. За словами бізнесмена, розробка проходила в екстремальних умовах – команда працювала 24/7 попри ризики, пов’язані з війною. Це зробило новий S.T.A.L.K.E.R. символом стійкості та непохитності українських розробників.

Рекорди продажів та оцінка проєкту

Бізнесмен Максим Кріппа не розкрив точну суму інвестицій у створення гри, однак поділився вражаючими результатами – за перші 36 годин було продано понад мільйон копій. Вартість проєкту він оцінив у десятки мільйонів доларів, що свідчить про його масштабність.

Монетизація та потенціал для розширення

Окрім продажів гри, Кріппа розповів про додаткові можливості монетизації. Він згадав приклад серії «Відьмак» від польської компанії CD Projekt Red, яка успішно перетворила свій проєкт на медіафраншизу – було випущено книги, серію ігор та популярний серіал на Netflix.

Бізнесмен вважає, що S.T.A.L.K.E.R. 2 має не менший потенціал для масштабного розвитку. Кріппа зазначив, що переговори щодо створення додаткового контенту на основі гри вже ведуться. Хоча остаточного рішення ще не ухвалено, власник студії впевнений, що українська франшиза здатна повторити або навіть перевершити успіх інших світових ігор.

Перспективи розвитку та культурна значущість

Максим Кріппа підкреслив, що S.T.A.L.K.E.R. 2 став не лише комерційним успіхом, а й важливою складовою культурного фронту України. Розвиток франшизи може стати черговим кроком до глобальної популяризації українського продукту на міжнародній арені.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...